»Információ az ügymenetekről

Ügymenetek leírása:

Műszaki hibabejelentés:

A műszaki hibabejelentést minden önkormányzati ingatlanban lakó bérlőnek joga van megtenni. A hibabejelentés vonatkozhat az ingatlanban bekövetkező hibajelenségre, kérjük vegyék figyelembe, hogy ez nem azt jelenti, hogy az Önkormányzat mindenre kiterjedő hibaelhárítást végez. Ennek feltételeiről kérjük,az Önkormányzatnál érdeklődjön.

Hibabejelentés menete:

A hibabejelentést a következő elérhetőségeken teheti meg:

Telefon 06-1-677-7295
E-mail ugyfelszolgalat@ferencvarosiparkolas.hu
Fax 06-1-998-0171
Levél 1463 Budapest, Pf.: 1196
Személyes ügyintézés 1093 Budapest, Lónyay utca 13/a.
Weboldal www.ferencvarosiparkolas.hu

A hibabejelentéskor kérjük, hogy a fennálló hibáról a lehető legrészletesebben tájékoztassa az ügyintéző kollegánkat, amennyiben a jelenség az ingatlanon belül található, minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni, időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabb idő alatt elháríthassuk.
Bérleti díj és befizetések:

Az önkormányzat tulajdonában található, illetve az önkormányzattól bérelt ingatlanok és üzlethelyiségek után bérleti díjat kell fizetni, ennek mértékét a bérleti szerződés határozza meg.

A befizetésekkel, elmaradásokkal és egyéb az ingatlan bérlésével kapcsolatos anyagi jellegű ügyintézés az alábbi elérhetőségeken zajlik.
Ügyfélfogadási hely, idő és pénztár:

Budapest, Haller utca 54. — Személyes ügyfélfogadás
Hétfő 13.00—-18.00
Szerda 09.00—-14.00
Péntek 09.00—-12.00
Telefonszámok
+36-1-217-0836 08.00—-16.00 Lakbér és Díjbeszedési csoport
+36-80-205-189 00.00—-24.00 Műszaki hibabejelentés
+36-1-215-5035 08.00—-16.00 Műszaki hibabejelentés hétköznapokon, munkaidőben
Egyéb elérhetőségek
Fax +36-1-215-5890
ugyfelszolgalat@fevix.hu hallertitkarsag@fevix.hu