Vagyonkezelés -Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés

 

Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés

Tisztel Ügyfelek !

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Bérlemény-üzemeltetési Iroda
ügyfélfogadási ideje az alábbiak szerint
módosul:

2023. évben az utolsó személyes ügyfélfogadás napja:
2023. december 20. (szerda) 9.00-14.00 óra között

2023.december 22.- 2024.január 01. között irodánk ZÁRVA tart.

2024. évben az első személyes ügyfélfogadás napja:
2024. január 03. (szerda) 9.00-14.00 óra között

Köszönjük megértésüket !

FEV IX. Zrt.
Bérlemény-üzemeltetési Iroda

FEV IX. Zrt.
Bérlemény-üzemeltetési Iroda

Hibabejelentés:

Bérleti díjakkal kapcsolatos ügyintézés:

Ügyfélfogadási hely, idő és pénztár

1096 Budapest, Haller utca 54.

Személyes ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 – 18:00
Szerda 09:00 – 14:00
Péntek 09:00 – 12:00
Telefonszámok
+36 1 217 0836 08:00 – 16:00 Lakbér és Díjbeszedési csoport
+36 80 205 189 00:00 – 24:00 Műszaki hibabejelentés
+36 1 216 1434 08:00 – 16:00 Műszaki hibabejelentés hétköznapokon, munkaidőben
Egyéb elérhetőségek
hallertitkarsag@fevix.hu ugyfelszolgalat@fevix.hu

Műszaki hibabejelentés

A műszaki hibabejelentést az önkormányzati tulajdonú ingatlanok bérlői tehetnek. A hibabejelentés a bérleményekre és a teljes tulajdonú önkormányzati épületek (bérházak) közös területeire vonatkozhat. Kérjük vegyék figyelembe, hogy ez nem azt jelenti, hogy az Önkormányzat mindenre kiterjedő hibaelhárítást végez. Ennek feltételeiről kérjük az Önkormányzatnál érdeklődjön.

A hibabejelentést a fent található elérhetőségeken teheti meg

A hibabejelentéskor kérjük, hogy a fennálló hibáról a lehető legrészletesebben tájékoztassa ügyintéző kollégánkat, minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni, időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabb idő alatt elháríthassuk. Minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabban elháríthassuk.

Bérleti díj és befizetések

Az Önkormányzattól bérelt ingatlanok és egyéb helyiségek után bérleti díjat kell fizetni, ennek mértékét a bérleti szerződés határozza meg. A befizetések és egyéb díjak ügyintézése (befizetés, elmaradás, 0-ás igazolás) személyesen ügyfélfogadási időben lehet megtenni.