»Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés

Önkormányzati tulajdonú bérleményekkel kapcsolatos ügyintézés

– Lakás bérletével és annak bérleti díjával kapcsolatos ügyintézések, kompenzáció, elmaradás, pótcsekk, bérleti szerződések

– Üzlethelyiség számlázással kapcsolatos ügyintézés és levelezés

– Műszaki hibabejelentés személyesen

– Pénztár

Ügyfélfogadási hely, idő és pénztár

1096 Budapest, Haller utca 54.

Személyes ügyfélfogadás
Hétfő 13.00—-18.00
Szerda 09.00—-14.00
Péntek 09.00—-12.00
Telefonszámok
+36-1-217-0836 08.00—-16.00 Lakbér és Díjbeszedési csoport
+36-80-205-189 00.00—-24.00 Műszaki hibabejelentés
+36-1-215-5035 08.00—-16.00 Műszaki hibabejelentés hétköznapokon, munkaidőben
Egyéb elérhetőségek
Fax +36-1-215-5890
ugyfelszolgalat@fevix.hu hallertitkarsag@fevix.hu

 

Ügymenetek leírása:

Műszaki hibabejelentés

A műszaki hibabejelentést minden önkormányzati ingatlanban lakó bérlőnek joga van megtenni. A hibabejelentés vonatkozhat az ingatlanban bekövetkező hibajelenségre, kérjük vegyék figyelembe, hogy ez nem azt jelenti, hogy az Önkormányzat mindenre kiterjedő hibaelhárítást végez. Ennek feltételeiről kérjük,az Önkormányzatnál érdeklődjön.

A hibabejelentést a fenn található elérhetőségeken teheti meg

A hibabejelentéskor kérjük, hogy a fennálló hibáról a lehető legrészletesebben tájékoztassa az ügyintéző kollégánkat, amennyiben a jelenség az ingatlanon belül található, minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni, időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabb idő alatt elháríthassuk.

Bérleti díj és befizetések

Az önkormányzat tulajdonában található, illetve az önkormányzattól bérelt ingatlanok és üzlethelyiségek után bérleti díjat kell fizetni, ennek mértékét a bérleti szerződés határozza meg. A befizetésekkel, elmaradásokkal és egyéb az ingatlan bérlésével kapcsolatos anyagi jellegű ügyintézés a fenn található elérhetőségeken zajlik.