Vagyonkezelés -Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés

 

Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés

FEV IX. Zrt.
Bérlemény-üzemeltetési Iroda

Hibabejelentés:

Bérleti díjakkal kapcsolatos ügyintézés: 

Egyéb elérhetőségek
Fax +36 1 215 5890
ugyfelszolgalat@fevix.hu hallertitkarsag@fevix.hu

Ügymenetek leírása:

Műszaki hibabejelentés

A műszaki hibabejelentést minden önkormányzati ingatlanban lakó bérlőnek joga van megtenni. A hibabejelentés vonatkozhat az ingatlanban bekövetkező hibajelenségre, kérjük vegyék figyelembe, hogy ez nem azt jelenti, hogy az Önkormányzat mindenre kiterjedő hibaelhárítást végez. Ennek feltételeiről kérjük az Önkormányzatnál érdeklődjön.

A hibabejelentést a fent található elérhetőségeken teheti meg

A hibabejelentéskor kérjük, hogy a fennálló hibáról a lehető legrészletesebben tájékoztassa az ügyintéző kollégánkat, amennyiben a jelenség az ingatlanon belül található, minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni, időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabb idő alatt elháríthassuk.

Bérleti díj és befizetések

Az Önkormányzat tulajdonában található, illetve az Önkormányzattól bérelt ingatlanok és üzlethelyiségek után bérleti díjat kell fizetni, ennek mértékét a bérleti szerződés határozza meg. A befizetésekkel, elmaradásokkal és egyéb az ingatlan bérlésével kapcsolatos anyagi jellegű ügyintézés a fent található elérhetőségeken lehetséges.