Vagyonkezelés -Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés
Vagyonkezeléssel kapcsolatos ügyfélfogadás és ügyintézés
Tisztel Ügyfelek !
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Bérlemény-üzemeltetési Iroda
ügyfélfogadási ideje az alábbiak szerint
módosul:
A Haller utca 54. szám alatti
bérleti díj beszedés ügyfélszolgálata szünetel
2025.05.16-tól 2025.05.20.-ig.
2025.05.21.-től a bérleti díjakkal kapcsolatos ügyfélszolgálat helyszíne:
Lenhossék utca 24-28. 2.em. 207. szoba.
Hétfő | 9:00 – 11:30 |
13:00 – 17:00 | |
Szerda | 9:00 – 11:30 |
13:00 – 15:30 |
Műszaki hiba bejelentés változatlanul működik a Haller utca 54. irodában.
Köszönjük megértésüket !
FEV IX. Zrt.
Bérlemény-üzemeltetési Iroda
FEV IX. Zrt.
Bérlemény-üzemeltetési Iroda
Hibabejelentés:
Bérleti díjakkal kapcsolatos ügyintézés:
Ügyfélfogadási hely, idő és pénztár
1096 Budapest, Haller utca 54.
Személyes ügyfélfogadás | ||
Hétfő | 13:00 – 18:00 | |
Szerda | 09:00 – 14:00 | |
Péntek | 09:00 – 12:00 | |
Telefonszámok | ||
+36 1 217 0836 | 08:00 – 16:00 | Lakbér és Díjbeszedési csoport |
+36 80 205 189 | 00:00 – 24:00 | Műszaki hibabejelentés |
+36 1 216 1434 | 08:00 – 16:00 | Műszaki hibabejelentés hétköznapokon, munkaidőben |
Egyéb elérhetőségek | ||
hallertitkarsag@fevix.hu | ugyfelszolgalat@fevix.hu |
Műszaki hibabejelentés
A műszaki hibabejelentést az önkormányzati tulajdonú ingatlanok bérlői tehetnek. A hibabejelentés a bérleményekre és a teljes tulajdonú önkormányzati épületek (bérházak) közös területeire vonatkozhat. Kérjük vegyék figyelembe, hogy ez nem azt jelenti, hogy az Önkormányzat mindenre kiterjedő hibaelhárítást végez. Ennek feltételeiről kérjük az Önkormányzatnál érdeklődjön.
A hibabejelentést a fent található elérhetőségeken teheti meg
A hibabejelentéskor kérjük, hogy a fennálló hibáról a lehető legrészletesebben tájékoztassa ügyintéző kollégánkat, minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni, időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabb idő alatt elháríthassuk. Minden esetben legyen szíves elérhetőséget megadni időpont egyeztetés céljából, mert az Ön érdeke is, hogy a hibajelenséget a lehető leggyorsabban elháríthassuk.
Bérleti díj és befizetések
Az Önkormányzattól bérelt ingatlanok és egyéb helyiségek után bérleti díjat kell fizetni, ennek mértékét a bérleti szerződés határozza meg. A befizetések és egyéb díjak ügyintézése (befizetés, elmaradás, 0-ás igazolás) személyesen ügyfélfogadási időben lehet megtenni.